Masívna digitalizácia developerského trhu v strednej a východnej Európe. Prispieva k tomu aj startup z Prahy
Technologická spoločnosť Realpad zaoberajúca sa vývojom a poskytovaním digitálneho riešenia pre rezidenčných developerov zbiera po úspešnom etablovaní na slovenskom trhu úspechy aj v zahraničí. Úspechy zaznamenáva v Slovinsku, Rumunsku, Bulharsku, Pobaltských štátoch a na Ukrajine, kde od začiatku roka 2020, napriek nepriaznivej situácii okolo Koronavírusovej pandémie, získala 10 nových klientov. Cieľom spoločnosti je stať sa do 3 rokov lídrom tohto sektora v celej oblasti strednej a východnej Európy (CEE).
Spoločnosť Realpad je v Českej republike aj na Slovensku jednoznačným lídrom na trhu softvérových riešení pre rezidenčných developerov. Jej digitálne riešenie pre efektívnejšie riadenie predaja a popredajnú starostlivosť využívajú na tunajšom trhu renomovaní developeri ako Cresco Real Estate, Corwin alebo J&T Real Estate.„Naše ambície sú výrazne vyššie a do 3 rokov sa chceme stať najvyhľadávanejším poskytovateľom v celej strednej a východnej Európe,“ približuje obchodný riaditeľ spoločnosti Realpad, Roman Ptáček a dodáva, že zahraničná expanzia týmto smerom je v plnom prúde. „Nových zákazníkov získavame predovšetkým na východ od slovenských hraníc, najviac klientov máme v tejto chvíli v Pobaltí,“ pokračuje Ptáček.
Pandémie ako katalyzátor digitalizácie
Kým pre väčšinu medzinárodného obchodu je existujúca Koronavírusová pandémia prekážkou, v nákupe digitálnych riešení je naopak urýchlením. „Pozorujeme, že zákazníci z Litvy alebo Estónska sú ochotní s nami uzavrieť spoluprácu na základe konferenčných hovorov, čo bolo ešte minulý rok úplne nepredstaviteľné,“ poukazuje Ptáček na zmenu v správaní developerov.
Produkt funkčný naprieč krajinami
Aj pre rýchlo rastúci technologický startup platí, že spokojný zákazník je najlepšia reklama. A práve spokojní zákazníci z radov tuzemských rezidenčných developerov sú ďalším pilierom medzinárodnej expanzie Realpadu. „Máme niekoľko klientov z radov medzinárodných developerov, ktorí nás využívajú na viacerých trhoch, čo je výborná referencia, ktorá nám v týchto destináciách otvára dvere k novému biznisu,“ vysvetľuje Roman Ptáček jeden z princípov, na ktorom rozvoj obchodných aktivít v cudzine funguje. „Na začiatku sme produkty Realpad používali iba na českom trhu, ale v poslednej dobe sa osvedčili aj našim sesterským spoločnostiam, naše nehnuteľnostné portfólio tak efektívnejšie spravujeme aj v ďalších piatich krajinách,“ hovorí Elena Pisotchi, obchodná a marketingová riaditeľka spoločnosti AFI Europe.
O spoločnosti REALPAD
Realpad je technologický partner európskych realitných developerov, investičných skupín a špecialistov na správu portfólia nehnuteľností. Od založenia v roku 2012 sa tím stojaci za Realpadom špecializuje na vývoj prepracovaných a užívateľsky prívetivých digitálnych produktov, ktoré klientom pomáhajú automatizovať procesy, prehĺbiť vzťah so zákazníkmi a v neposlednom rade hladko a efektívne predať či prenajať nehnuteľnosti. Zo svojho pražského sídla si doteraz Realpad našiel cestu k viac ako 60 klientom v 12 európskych krajinách. Spoločnosť riadi jej zakladateľ Marián Škvarek. Viac informácií nájdete na www.realpadsoftware.com.
Related Posts
- Colliers: pandemia a spotrebiteľský trh
- Bratislave hrozí nedostupnosť nového bývania
- Úsporné osvetlenie a energetická trieda A0
- Podfond SICAV pre nájomné bývanie
- Prečo tolerujeme nečinnosť stavebných úradov?
- COVID-19 VS. KOMERČNÉ NEHNUTEĽNOSTI
- CEE: rekordné výsledky na priemyselnom trhu
- Kancelarske priestory v Bratislave – 3. štvrtletie 2020
- Objem investícií do európskych nehnuteľností v 3. kvartáli tohto roka klesol o 37 %
- Nájomné bývanie môže výrazne predražovať ceny bytov