Tulip House – návrat secesie v novom šate

  • 23. 9. 2008

[caption id="attachment_9738" align="alignright" width="300"] Personál Tulip House tvorí manažment pozostávajúci zo štyroch ľudí, ktorí už majú za sebou bohatú prax v hotelovom biznise v Bratislave aj zahraničí, plus 54 zamestnancov pracujúcich v štyroch strediskách. Na otázku, aké sú očakávania, pokiaľ ide o orientáciu na budúcu klientelu, riaditeľka pre obchod a marketing hotela Ing. Erika Olšanská odpovedala, že počítajú najmä s tzv. biznis triedou aj s rodinami a kategóriou V.I.P. (čoraz častejšie hosťujúce svetové hviezdy a podobne). Celkové rekonštrukčné náklady vynaložené na nový boutique hotel zatiaľ nie sú presne vyčíslené. Známy je akurát jediný údaj: vnútorné vybavenie jedného apartmánu vyšlo v priemere na 1,5 až 1,7 milióna korún.

Obrázky – Dana Kňazeová, Key2B, s.r.o.