CEE – oblíbený cíl obchodních značek

  • 26. 4. 2016

[caption id="attachment_6387" align="alignright" width="300"]

Nové outlety

I v roce 2016 bude objem nově dokončených ploch omezený, přestože několik projektů je právě ve výstavbě. Mezi největší projekty s plánovaným dokončením v letošním roce patří Aupark Hradec Králové a Nákupní centrum Přerov. Stavební práce započaly také na rozšíření Centra Chodov v Praze. Až bude v roce 2017 dokončeno, mělo by se řadit mezi největší maloobchodní projekty v zemi. Příznivé ekonomické podmínky také vzkřísily některé outletové projekty, které byly v minulosti pozastaveny. Prague Outlet nacházející se poblíž pražského letiště a další outlet v Ostravě jsou nyní v přípravné fázi.

Tomáš Soukup z JLL k tomu říká: „Česká republika se v roce 2015 řadila mezi nejrychleji rostoucí ekonomiky v Evropě. To se pozitivně odrazilo na chování spotřebitelů, kteří více nakupovali jak v kamenných obchodech, tak u internetových prodejců. Přestože český maloobchodní trh již dosáhl značné vyspělosti a prostor pro další výstavbu je tak omezený, určitý potenciál pro nové maloobchodní projekty tu stále ještě je.“