Avion Shopping Park – prvenstvo absolútne a nespochybniteľné

  • 9. 10. 2008

[caption id="attachment_9699" align="alignright" width="300"]Reštaurácie v novej časti odrážajúce najmodernejšie trendy, vrátane priestorov maximálne využívajúcich denné osvetlenie, ponúknu svojim hosťom špičkové gastronomické zážitky v atraktívnom prostredí ako stvorenom na stretnutia s blízkymi či obchodnými partnermi. Svojským dizajnom a polohou na prvom poschodí novej časti sa spolu s fitness centrom, salónmi krásy a kaviarňami stanú skutočnou oázou relaxu a oddychu. Zavŕšením projektu podzemných garáží, vďaka ktorému pribudlo 185 nových parkovacích miest a ich celkový stav v Avione sa tým zvýšil na 3200, sa stanú nákupy pre zákazníkov ešte príjemnejšie a pohodlnejšie ako dosiaľ.

Bratislavský Avion Shopping Park bol otvorený pred siedmimi rokmi a dodnes predstavuje akúsi vlajkovú loď tejto značky v strednej Európe. V súčasnosti prichádza do tohto nákupno-zábavného centra v priemere 160 000 návštevníkov týždenne a v rôznych prevádzkach tu pracuje okolo 2 000 ľudí. Ide zároveň o prvé nákupné centrum na Slovensku, ktoré zaviedlo koncept Family Friendly Shopping Centre, čo v praxi znamená, že vníma svet očami všetkých členov rodiny – od najväčších až po tých najmenších. Príkladom toho má byť aj moderný detský kútik umiestnený na prvom poschodí.

Avion Shopping Park vlastní, prevádzkuje a rozvíja developerská spoločnosť Inter IKEA Centre Group, ktorej ústredie sídli v dánskej Kodani a spravuje dokopy vyše 800 000 m2 maloobchodných priestorov v ôsmich štátoch sveta. Keďže svoje dcérske spoločnosti zakladá aj v Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Švajčiarsku a v Číne, v priebehu niekoľkých rokov sa táto plocha roztiahne na dvojnásobok. Expanzia do ďalších krajín sa podľa riaditeľky Kostrecovej plánuje v najbližších rokoch – vytypovaných je 5 až 6 lokalít, presnú informáciu však poskytnú až potom, keď „nastane pravý čas“.

Vizualizácie – Avion Shopping Park